Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за термостат

    Здравейте , колеги . Имам чуството , че термостата е заял в отворено положение или го няма . Паля колата , загрява бавно ..... след доста каране в Софииските задръствания , едвам едвам да качи до 90 градуса . Излизам на околоМръстното и температурата пада почти на 50 градуса . Вътре духа топло ( но си мисля , че не е това което трябва да бъде ) . Според вас за смяна ли е , и от къде да взема .. В евро 07 ми обявиха цена от 120лв .. в Т&Н ми обявиха 96 , а на стамболииски има 2 варианта - съответно 89 и 68 (ползвали сме някаква отстъпка там - членовете на клуба ) има ли такова нещо .... Вернет или бер да взимам //
    1.6 16в бензинка .

  • #2
    Термостатът ти е за смяна, предполагам в комплект с датчика. Вземи Бер от Александър Ауто. И да отваря на 88 градуса, не на 78.
    Last edited by milev86; d.m.y г., 11:55.
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

    ВАЗ 21079 1990 г.

    Comment


    • #3
      Що? Аз съм седем години с Вернет със стария датчик, на 1,6 ТС и не съм имал проблеми...
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
        Що? Аз съм седем години с Вернет със стария датчик, на 1,6 ТС и не съм имал проблеми...
        "Що?"
        "ЩОТО" това е форум, като неговата идея е да събира различни мнения по много въпроси. Твоето беше второто, в тази тема.
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #5
          Аз имах същия проблем преди месец, но като го смених се оправи. Смених го с Behr с датчика за 84 от Axm-a в Младост.
          Alfa Romeo 147 1.6 T.S ECO 16v

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от heph Покажи съобщение
            Аз имах същия проблем преди месец, но като го смених се оправи. Смених го с Behr с датчика за 84 от Axm-a в Младост.
            Нещо по същественно при смяната ? при обезвъздушаването ?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
              Нещо по същественно при смяната ? при обезвъздушаването ?
              Да. Когато го монтираш, не слагай веднага маркуча. Сипвай антифриз в казанчето, докато не започне да тече през термостата. Тогава вече слагай маркуча, пусни колата да работи, на отворена капачка на разширителния съди отвий клапата на радиатора, за обезвъздушаване. Като текне, завърташ, затваряш капачката и гасиш. Това е.
              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

              ВАЗ 21079 1990 г.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                Да. Когато го монтираш, не слагай веднага маркуча. Сипвай антифриз в казанчето, докато не започне да тече през термостата. Тогава вече слагай маркуча, пусни колата да работи, на отворена капачка на разширителния съди отвий клапата на радиатора, за обезвъздушаване. Като текне, завърташ, затваряш капачката и гасиш. Това е.
                Благодаря . Клапата не я знам къде е , но ще погледна после ..

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от roverbulgaria Покажи съобщение
                  Благодаря . Клапата не я знам къде е , но ще погледна после ..
                  Като застанеш към двигателния отсек...и се наведеш кър радиатора-горе в ляво. С прорез за права отвертка.
                  Иначе забравих да ти кажа, че докато правиш процедурата по обезвъздушаването - по-горе, трябва да си пуснал топлото в колата на МАКС Това е.
                  ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                  DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                  ВАЗ 21079 1990 г.

                  Comment


                  • #10
                    Мерси ..

                    Comment


                    • #11
                      по повод термостата - как е с демонтажа и монтирането обратно?!(лесно ,трудно, хитрини)!?
                      sigpic АР 147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от i 147 Покажи съобщение
                        по повод термостата - как е с демонтажа и монтирането обратно?!(лесно ,трудно, хитрини)!?
                        Ако ти за сефте х.я е голам.За да го сменяш за 10 мин.следващия път махни ухото на отоплителя на егр,които се захваща за термостата.

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря на отзовалите се .. Термостатът е сменен .. Взех го за 80лв от Стамболииски .. Смяната (поне при бензиновата е лесна работа ) . Имам чуството , че термостата беше оригиналния ( поне така като гледах скобите ) .. Сега вътре е БАНЯ и вече не трепери от студ АЛФ

                          Comment


                          • #14
                            Колеги,
                            Да не отварям нова тема Днес реших да си проверя термостата (имам съмнения че колата загрява бавно). От студен старт при достигане на 65 градуса си проверих радиатора и беше топъл това означава че Термостата е умрял нали ?

                            Comment


                            • #15
                              Ако градусите са верни - да, термостатът вероятно е пътник.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X